Sunday, November 14, 2010

road trip part 2

12/11/2010- jumaat

kami berpecah kepada 2 group iaitu :
a) umu , manis , adawiyah , mirazman
b) chak , adillah , fitra , iqmal amir

group a menaiki kereta ke burmese pool . seronok wehh celup kaki dalam air sungai .
sambil tu kami mencuri peluang tengok orang memancing . sad thing , kena bayar dua ringgit duit parking . kredit to mirazman sebab tolong bayar . then , kami ke taman tasik untuk bertemu dengan group b .

group telah berjalan-jalan entah ke mana . tapi , yang pasti iqmal amir ke masjid untuk solat jemaah jumaat . hhe :) . baik sungguh . alhamdulillah .

part sedih bermula apabila amiranis disuruh pulang kerumah oleh ibunya . maka , umu dan amiranis pun pulang ke rumah . tinggal lah yang selbihnya tolak iqmal amir yang dah ke masjid . kami pusing satu taman tasik sambil bergambar . banyak gambar yang diambil . kami juga terserempak dengan orang berpeluk-peluk di taman tasik itu . tk tahu lah apa kerja pasangan tersebut lakukan . kami bertemu dengan iqmal amir di simpang jalan nk ke sekolah menengah taman tasik . apa lagi kami pun berjalan kaki ke station bus taiping . kami ambil bus terus ke taiping sentral . dalam perjalanan menaiki bus , kami telah berhenti seketika untuk memberi laluan kepada kereta api bewarna biru . panjang sungguh ! sesampai di taiping sentral kami pun berjumpa dengan umu .

selepas penat meronda , chak pun pulang ke ipoh dihantar oleh umu ke station bus . kami yang tinggal di situ pun telah berjumpa dgn sahabat2 iqmal amir .

selepas itu , kami pun pulang .

kalau bercerita mmg bosan .
gmbr malas upload . lambat . sorry .

lovee ,
adawiyah zulkifli

No comments:

Post a Comment